NewsKopie: SMS poruke - ČESTITKE za 8. mart - Dan žena

Montag, 8. März 2010

SMS poruke - ČESTITKE za 8. mart - Dan žena

Cveta ruža usred žita,
ljubim onu koja čita,
ljubi i ti onog ko šalje,
pa nek ruža cveta i dalje!!!
Srećan ti 8 mart.


************************************

Neka ti svaki sledeći dan bude bolji,
neka sve bude po tvojoj volji,
i kada pada kiša,nek tebi sija sunce,
SREĆAN 8. MART !


************************************

Lepa kao vila nezna kao svila,cista kao rosa,
sjajna kao sunce, snazna kao stena
budi ponosna sto si zena.
SRETAN TI 8.MART


************************************

Da imas para ko blata
da ti bar tri puta poraste plata,
vreme je da i ti proteras kera
i nadjes sebi dobrog svalera,
budi uvek spremna na start
Srecan ti ribo 8. mart..

************************************

I da se svet menja, i da se svet ruši,
jedna žena uvek u srcu je i duši.
Ne daj bože da je nema…
Majko srećan ti 8. mart - dan žena!

************************************

Ne postoji zena samo da se zove tako,
ne postoji zena da se zaboravi lako.
U zivotu postoje samo zene prave
a takve kao ti, danas svoj dlan slave.
Srecan ti 8 Mart.

************************************

Ko ga izmisli, ko ga stvori
Trebao bi u paklu da gori
Svake godine mi stvori svadju i rat
Jebem ti vise taj osmi mart

************************************

Ti si sve ono sto sam htela
sto sam jednom kao dete pozelela
da sam u haljini od belog satena
onoga dana kad bude Dan zena

************************************

Dve case vina i dim cigareta
lezimo u mraku, nista nam ne smeta
na tvojim je usnama od sampanjca pena
ovo je moj najlepsi Dan zena...

************************************

Kupim jos ruze, kupim joj cvijece
Cestitam joj 8. mrak (citaj mart)
Ja hocu samo da je povalim,
Ona ce traziti brak!

************************************

Nemam hrabrosti u oci te gledat
Ali zelim te veceras imat
Nas bi bio ovaj dan
Ovako ti osmi mart samo cestitam

************************************

Nemam hrabrosti u oci te gledat
A zelim te veceras jebat
Sve sto zelis, skini sa mene
Pokazi mi sta znas, na Dan zene

************************************

ih zeno danas je 8 mart
aj popni se na moj kat
da pogledas ovako svisine
oce li ko dami oblake skine

************************************

smetaju mi cesto dok kroz prozor gledam
aj malo predji sada sa s preda
ni ovde nista nisu bolji
e jebiga izgleda da meni u stanu gori

************************************

pozovi vatrogasce da ugase stvar
ja ne mogu vise iscrpljen sam sav
oblaci su obrisani i sad mije lepo ko ovaj dan
draga komsinice sretan ti 8 mart

************************************

Mi smo zene zmajice
rodjene k'o kraljice
andjeli nas stvorili
da bi muske lomili.
Zbog nas su pesme pevali
ponos gubili, vodili rat
i zato srecan nam 8. mart!

I jos mnogo vise SMS PORUKA NA FORUMU SAJTA www.FolkoTeka.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen